Mijn Ossehoofd

Mijn Ossehoofd (klanten portaal)

Bent u reeds klant ?

Klik hier om in te loggen in uw account mijn.ossehoofd.nl
Klik hier om een wachtwoord aan te vragen

Wat is ‘Mijn Ossehoofd’?

Mijn Ossehoofd is een onderdeel van onze unieke software waar u:

  • uw eigen gegevens kunt inzien en wijzigen
  • uw dieren kunt toevoegen of wijzigen
  • u bestanden kunt toevoegen (foto’s gegevens van uw dieren)
  • u afspraken kunt inzien (nog niet kunt maken ☺)
  • alle gegevens kunt inzien van consulten , bloeduitslagen, röntgen foto’s, echo beelden enzovoort
  • alle patiëntgegevens kunt downloaden via een overzichtelijk zip bestand.
  • Webshop: kunt u producten bestellen, klaar laten zetten of juist vorige aankopen inzien.

Hoe maak ik een account?

Iedere klant die bij ons een e-mailadres heeft opgegeven, heeft automatisch een account. U kunt uw wachtwoord van dit account opvragen door hier te klikken. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is. (Heeft u meerdere e-mailadressen opgegeven? Kies dan de eerste die bij ons bekend werd.  Vervolgens krijg u een e-mail toegestuurd met daarin uw tijdelijke wachtwoord. Wijzig deze gerust naar een persoonlijk wachtwoord!
Twijfelt u welk e-mailadres wij van u hebben? Neem dan gerust contact met ons op)

Ook klanten welke in de spoed bij ons zijn geweest hebben binnen 24 automatisch een account
U heeft ook een account als u in de spoed bij ons bent geweest en u email adres heeft opgegeven. In dit account vind u de gegevens van uw consult die u kunt downloaden voor uw eigen dierenarts of verzekering.

Indien u nog geen klant bij ons bent klikt u hier om een nieuw account aan te maken.

Hoe voeg ik een dier toe?

Als u ingelogd bent kunt u bovenaan de pagina klikken op het kopje ‘Mijn account’. Via dit overzicht krijgt u verschillende opties. Klik dan op ‘Bekijk uw dieren’ om bij een overzicht van uw eigen huisdieren te komen. Vervolgens staat daar bovenaan het lijstje een optie: Dier Toevoegen.

Wilt u alleen de gegevens van uw huisdier wijzigen, dan kunt u klikken op het ‘bewerken’  symbool dat voor de naam van het dier staat. Gaat het u om het wijzigen van uw eigen gegevens, zoals bijvoorbeeld een adres, ga dan naar account bewerken.

Ik kom er niet uit?

Mocht u om wat voor reden ook niet kunnen inloggen of heeft u twijfels over het toevoegen of wijzigen van gegevens? Of wilt u een product bestellen maar lukt dit niet? Belt u ons dan gerust. Wij staan u graag te woord en kunnen u door het proces heen praten. Indien dit echt geen uitkomst biedt kunnen wij u dit zelfs persoonlijk uitleggen als u op de praktijk langskomt. Daarnaast is de website continue in ontwikkeling – het kan dus ook voorkomen dat er nog enkele foutjes in het systeem zitten!

Succes!