Mijn Ossehoofd (klanten portaal)
Klik hier voor mijn.ossehoofd.nl
Wat is ‘Mijn Ossehoofd’?
Mijn Ossehoofd is een onderdeel van onze unieke software waar u:
- uw eigen gegevens kunt inzien en wijzigen
- uw dieren kunt toevoegen of wijzigen
- u bestanden kunt toevoegen (foto’s gegevens van uw dieren)
- u afspraken kunt inzien (nog niet kunt maken ☺)
- alle gegevens kunt inzien van consulten , bloeduitslagen, röntgen foto’s, echo beelden enzovoort
- alle patiëntgegevens kunt downloaden via een overzichtelijk zip bestand.
- Webshop: kunt u producten bestellen, klaar laten zetten of juist vorige aankopen inzien.
Hoe maak ik een account?
Iedere klant die bij ons een e-mailadres heeft opgegeven, heeft automatisch een account. U kunt uw wachtwoord van dit account opvragen door hier te klikken. Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is. (Heeft u meerdere e-mailadressen opgegeven? Kies dan de eerste die bij ons bekend werd. Vervolgens krijg u een e-mail toegestuurd met daarin uw tijdelijke wachtwoord. Wijzig deze gerust naar een persoonlijk wachtwoord!
Twijfelt u welk e-mailadres wij van u hebben? Neem dan gerust contact met ons op)
Ook klanten welke in de spoed bij ons zijn geweest hebben binnen 24 automatisch een account
U heeft ook een account als u in de spoed bij ons bent geweest en u email adres heeft opgegeven. In dit account vind u de gegevens van uw consult die u kunt downloaden voor uw eigen dierenarts of verzekering.
Indien u nog geen klant bij ons bent klikt u hier om een nieuw account aan te maken.
Hoe voeg ik een dier toe?
Als u ingelogd bent kunt u bovenaan de pagina klikken op het kopje ‘Mijn account’. Via dit overzicht krijgt u verschillende opties. Klik dan op ‘Bekijk uw dieren’ om bij een overzicht van uw eigen huisdieren te komen. Vervolgens staat daar bovenaan het lijstje een optie: Dier Toevoegen.
Wilt u alleen de gegevens van uw huisdier wijzigen, dan kunt u klikken op het ‘bewerken’ symbool dat voor de naam van het dier staat. Gaat het u om het wijzigen van uw eigen gegevens, zoals bijvoorbeeld een adres, ga dan naar account bewerken.
Ik kom er niet uit?
Mocht u om wat voor reden ook niet kunnen inloggen of heeft u twijfels over het toevoegen of wijzigen van gegevens? Of wilt u een product bestellen maar lukt dit niet? Belt u ons dan gerust. Wij staan u graag te woord en kunnen u door het proces heen praten. Indien dit echt geen uitkomst biedt kunnen wij u dit zelfs persoonlijk uitleggen als u op de praktijk langskomt. Daarnaast is de website continue in ontwikkeling – het kan dus ook voorkomen dat er nog enkele foutjes in het systeem zitten!
Succes!